• Registration
День трансформації освіти на Полтавщині PDF Друк e-mail
Написав Юлія Хайчіна   
Неділя, 15 квітня 2018, 07:37

12 квітня 2018 року Вище професійне училище №7 м. Кременчука радо зустріло на теренах свого закладу більше 40 педагогів професійних (професійно-технічних) закладів освіти Полтавської області, зібрання яких ніційовано навчально-методичним центром ПТО у Полтавській області.

Зустріч представників П(ПТ)О була присвячена вивченню ефективності застосування інноваційних технологій на платформі предметного сайту викладача у контексті сучасної методики «перевернутого» навчання.

Нестандартна форма проведення – робота двох паралельних тематичних фокус-груп (обласної секції викладачів фізики та обласної школи педагогічної майстерності «Впровадження медіаосвіти для сприяння розвитку і саморозвитку особистості учня») дозволила не лише включити до активної роботи профосвітян, але й дати поштовх до зміни траєкторії освіти у своїх навчальних закладах.

Микола Григорович Несен, директор ВПУ №7, з радістю представив один із потужних закладів Полтавщини, акцентував увагу на проблемах і перспективах розвитку сучасної освітньої системи в П(ПТ)НЗ.

 

Методист НМЦ ПТО Булочнікова О.О. розкрила викладачам фізики особливості методики «перевернутого навчання» як однієї із інноваційних освітніх методик сучасності.

Давидова Р.О. (викладач фізики Вищого професійного гірничо-будівельного училища) виголосила презентаційну доповідь про ефективність бінарних уроків з фізики та спеціальних предметів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Робота обласної школи педагогічної майстерності «Впровадження медіаосвіти для сприяння розвитку і саморозвитку особистості учня» була присвячена вивченню онлайн-сервісів для опитування учнів. Заступник директора НМЦ ПТО у Полтавській області Короп Т.С. розповіла про важливість розвитку критичного мислення при застосуванні технологій медіаосвіти.

Керівник Школи Хайчіна Ю.М. представила 5 сучасних онлайн-сервісів для опитування учнів: Plickers, Quizalize, Mentimeter, Nearpod, Quizlet. Слухачі Школи мали змогу детально вивчити особливості роботи з флеш-катками, створеними за допомогою інструменту Quizlet, та створити власні дидактичні матеріали з використанням даного сервісу.

Всі учасники відвідали музей історії Голокосту та Другої Світової війни (що створено у Вищому професійному училищі №7), де екскурсоводи Бажан-Пушкіна Ю.П. та Ступка М.І. змогли не лише створити атмосферу дійсності подій того часу, а й понурити присутніх у страхіття емоцій.

Викладач фізики ВПУ №7 Кривенко Н.А. провела інноваційний урок на тему «Коливання та хвилі», на якому учасники секції фізиків перетворилися в справжніх учнів. Надія Андріївна представила авторську методику застосування «перевернутого уроку» в «перевернутому класі». Під час уроку було продемонстровано шляхи трансформації традиційного уроку в інноваційний завдяки застосуванню сервісів веб-2.0 та Google Форм на платформі навчального сайту викладача «У світі фізики та астрономії».

Освітній тренінг «Толерантність як показник компетентності педагога», який провели для учасників секції фізики та Школи педагогічної майстерності, викладачі ДНЗ «Гадяцьке вище професійне аграрне училище» Рой Н.В. і Політько Ю.І. представив у своєму контексті безліч ідей для професійного самовдосконалення.

Викладач спеціальних дисциплін ДНЗ «Гадяцьке вище професійне аграрне училище» Грищенко Л.Є. презентувала власне бачення впровадження елементів STEM-освіти у своїй педагогічній діяльності.

Іванов О.О., викладач ВПУ №7, окреслив STEM-освіту як один із трендів розвитку української освітньої системи. Викладач показав підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів. На його думку, STEM-підхід є необхідною складовою для задоволення зростаючих потреб суспільства практично в усіх сферах. STEM-освіта не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення.

Олександр Олександрович представив присутнім програмний комплекс FIRST LEGO League, трьома ключовими аспектами якого є робототехніка, дослідження та лідерство. LEGO Mindstorms з 2017 року активно застосовується викладачем у позаурочній (гуртковій) роботі.

Іванов О.О. відзначив, що професійна (професійно-технічна) освіта має достатнє підґрунтя для впровадження STEM-орієнтованого підходу до навчання. Більшість викладачів П(ПТ)НЗ добре знайомі з методами використання міжпредметних зв’язків, однак бінарні уроки проводять рідко, що пов’язано з розбіжністю в розкладі уроків із суміжними темами з різних предметів, а в позаурочних заходах викладачі природничо-математичних дисциплін частіше практикують трансдисциплінарні підходи, особливо під час проведення квестів та у гуртковій роботі.

На заключному етапі засідання Школи педагогічної майстерності Хайчіна Ю.М. презентувала ІТ платформу екологічно-дружних вчинків «Кліматичні Краплі», що працює в Україні з вересня 2017 року.

Мобільний додаток «Кліматичні Краплі» відстежує та винагороджує екологічно-дружні вчинки громадян з метою захисту довкілля та клімату планети. «Зелені» вчинки учасників платформи відстежуються та переводяться в електронні бали, з подальшим їх обміном на знижки, бонуси та інші інструменти лояльності партнерів платформи.

Платформа «Кліматичні Краплі» працює на основі технології блокчейну з використанням серверів Microsoft Azure.

Для участі в платформі потрібно встановити додаток на свій смартфон, зареєструватись та почати генерувати або приймати «Кліматичні Краплі».

Із 2 квітня 2018 року оголошено конкурс серед навчальних закладів щодо використання мобільного додатка «Кліматичні Краплі», завдяки якому учні накопичуватимуть бали, здійснюючи екологічно дружні вчинки. Чотири заклади, які назбирають найбільшу кількість крапель із розрахунку на кожного учня, отримають можливість відправити 3-4 особи на кліматичну конференцію, яка відбудеться в грудні в Катовіце (Польща). Конкурс триватиме до 28 вересня, заявки можна залишити до 30 квітня за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCZNduhKy-hHPoYrzA-saCsVvMUXprXIMh-KhYGJfa-vvevw/viewform.

Юлія Миколаївна відмітила, що нажаль, Полтавщина не є активним учасником «екологічно добрих вчинків» у порівняння з іншими областями. Але професійна (професійно-технічна) освіта Полтавської області вже зробила перші кроки на шляху до екологізації. Старт роботи у даному проекті не даремно розпочався саме у ВПУ №7, адже цей навчальний заклад є представником від Полтавщини у Всеукраїнській дворічній програмі SPARE Energy Hub, мета якої – створення шкіл-хабів у різних областях України з питань енергозбереження та зміни клімату.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО

12 квітня 2018 року Вище професійне училище №7 м. Кременчука радо зустріло на теренах свого закладу більше 40 педагогів професійних (професійно-технічних) закладів освіти Полтавської області, зібрання яких ініційовано навчально-методичним центром ПТО у Полтавській області.

Зустріч представників П(ПТ)О була присвячена вивченню ефективності застосування інноваційних технологій на платформі предметного сайту викладача у контексті сучасної методики «перевернутого» навчання.

Нестандартна форма проведення – робота двох паралельних тематичних фокус-груп (обласної секції викладачів фізики та обласної школи педагогічної майстерності «Впровадження медіаосвіти для сприяння розвитку і саморозвитку особистості учня») дозволила не лише включити до активної роботи профосвітян, але й дати поштовх до зміни траєкторії освіти у своїх навчальних закладах.

Микола Григорович Несен, директор ВПУ №7, з радістю представив один із потужних закладів Полтавщини, акцентував увагу на проблемах і перспективах розвитку сучасної освітньої системи в П(ПТ)НЗ.

Методист НМЦ ПТО Булочнікова О.О. розкрила викладачам фізики особливості методики «перевернутого навчання» як однієї із інноваційних освітніх методик сучасності.

Давидова Р.О. (викладач фізики Вищого професійного гірничо-будівельного училища) виголосила презентаційну доповідь про ефективність бінарних уроків з фізики та спеціальних предметів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Робота обласної школи педагогічної майстерності «Впровадження медіаосвіти для сприяння розвитку і саморозвитку особистості учня» була присвячена вивченню онлайн-сервісів для опитування учнів. Заступник директора НМЦ ПТО у Полтавській області Короп Т.С. розповіла про важливість розвитку критичного мислення при застосуванні технологій медіаосвіти.

Керівник Школи Хайчіна Ю.М. представила 5 сучасних онлайн-сервісів для опитування учнів: Plickers, Quizalize, Mentimeter, Nearpod, Quizlet. Слухачі Школи мали змогу детально вивчити особливості роботи з флеш-катками, створеними за допомогою інструменту Quizlet, та створити власні дидактичні матеріали з використанням даного сервісу.

Всі учасники відвідали музей історії Голокосту та Другої Світової війни (що створено у Вищому професійному училищі №7), де екскурсоводи Бажан-Пушкіна Ю.П. та Ступка М.І. змогли не лише створити атмосферу дійсності подій того часу, а й понурити присутніх у страхіття емоцій.

Викладач фізики ВПУ №7 Кривенко Н.А. провела інноваційний урок на тему «Коливання та хвилі», на якому учасники секції фізиків перетворилися в справжніх учнів. Надія Андріївна представила авторську методику застосування «перевернутого уроку» в «перевернутому класі». Під час уроку було продемонстровано шляхи трансформації традиційного уроку в інноваційний завдяки застосуванню сервісів веб-2.0 та Google Форм на платформі навчального сайту викладача «У світі фізики та астрономії».

Освітній тренінг «Толерантність як показник компетентності педагога», який провели для учасників секції фізики та Школи педагогічної майстерності, викладачі ДНЗ «Гадяцьке вище професійне аграрне училище» Рой Н.В. і Політько Ю.І. представив у своєму контексті безліч ідей для професійного самовдосконалення.

Викладач спеціальних дисциплін ДНЗ «Гадяцьке вище професійне аграрне училище» Грищенко Л.Є. презентувала власне бачення впровадження елементів STEM-освіти у своїй педагогічній діяльності.

Іванов О.О., викладач ВПУ №7, окреслив STEM-освіту як один із трендів розвитку української освітньої системи. Викладач показав підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів. На його думку, STEM-підхід є необхідною складовою для задоволення зростаючих потреб суспільства практично в усіх сферах. STEM-освіта не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення.

Олександр Олександрович представив присутнім програмний комплекс FIRST LEGO League, трьома ключовими аспектами якого є робототехніка, дослідження та лідерство. LEGO Mindstorms з 2017 року активно застосовується викладачем у позаурочній (гуртковій) роботі.

Іванов О.О. відзначив, що професійна (професійно-технічна) освіта має достатнє підґрунтя для впровадження STEM-орієнтованого підходу до навчання. Більшість викладачів П(ПТ)НЗ добре знайомі з методами використання міжпредметних зв’язків, однак бінарні уроки проводять рідко, що пов’язано з розбіжністю в розкладі уроків із суміжними темами з різних предметів, а в позаурочних заходах викладачі природничо-математичних дисциплін частіше практикують трансдисциплінарні підходи, особливо під час проведення квестів та у гуртковій роботі.

На заключному етапі засідання Школи педагогічної майстерності Хайчіна Ю.М. презентувала ІТ платформу екологічно-дружних вчинків «Кліматичні Краплі», що працює в Україні з вересня 2017 року.

Мобільний додаток «Кліматичні Краплі» відстежує та винагороджує екологічно-дружні вчинки громадян з метою захисту довкілля та клімату планети. «Зелені» вчинки учасників платформи відстежуються та переводяться в електронні бали, з подальшим їх обміном на знижки, бонуси та інші інструменти лояльності партнерів платформи.

Платформа «Кліматичні Краплі» працює на основі технології блокчейну з використанням серверів Microsoft Azure.

Для участі в платформі потрібно встановити додаток на свій смартфон, зареєструватись та почати генерувати або приймати «Кліматичні Краплі».

Із 2 квітня 2018 року оголошено конкурс серед навчальних закладів щодо використання мобільного додатка «Кліматичні Краплі», завдяки якому учні накопичуватимуть бали, здійснюючи екологічно дружні вчинки. Чотири заклади, які назбирають найбільшу кількість крапель із розрахунку на кожного учня, отримають можливість відправити 3-4 особи на кліматичну конференцію, яка відбудеться в грудні в Катовіце (Польща). Конкурс триватиме до 28 вересня, заявки можна залишити до 30 квітня за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCZNduhKy-hHPoYrzA-saCsVvMUXprXIMh-KhYGJfa-vvevw/viewform.

Юлія Миколаївна відмітила, що нажаль, Полтавщина не є активним учасником «екологічно добрих вчинків» у порівняння з іншими областями. Але професійна (професійно-технічна) освіта Полтавської області вже зробила перші кроки на шляху до екологізації. Старт роботи у даному проекті не даремно розпочався саме у ВПУ №7, адже цей навчальний заклад є представником від Полтавщини у Всеукраїнській дворічній програмі SPARE Energy Hub, мета якої – створення шкіл-хабів у різних областях України з питань енергозбереження та зміни клімату.

Останнє оновлення на Вівторок, 17 квітня 2018, 12:59
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2018. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід