ЦМК "Природничо-математична підготовка" |
![]() |
![]() |
![]() |
Циклова методична комісія "Природничо-математична підготовка" Голова циклової методичної комісії - Токшелукова Людмила Сергіївна
НАШЕ КРЕДО: "Творчий союз викладача та учня - запорука розвитку інтелектуальної, креативної, компетентної особистості учасників навчального процесу" Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія «Природничо-математична підготовка»:
«Творча співпраця викладачів та учнів у системі інтеграції змісту освіти з новітніми технологіями – умова формування конкурентоспроможних фахівців».
Природничо-математичний цикл наук формує науковий світогляд, побудований на науково доведених фактах, теоріях, явищах природи. Саме в цьому полягає значення природничого циклу, його пріоритет перед іншими науками. Цей цикл вивчає також феномен людини, діяльність якої В.І.Вернадський вважав силою, яка перетворює вигляд Землі.
Циклова методична комісія «Природничо-математична підготовка» складається з:
Головною метою методичної роботи викладачів природничо-математичної підготовки є не лише надання допомоги викладачам у розвитку та підвищенні професійної майстерності, а й активізація творчого потенціалу кожного викладача.
Для досягнення цієї мети були визначено такі завдання:
Забезпечення планування, організації, контролю й аналізу освітнього процесу на уроках природничо-математичного циклу.
Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду викладачів.
Працювати над підвищенням професійної майстерності, аналізувати сучасні матеріали та документи, що стосуються професійної діяльності. Розширювати власний кругозір.
Використовуючи на уроках активні та інтерактивні методи навчання, методи проектів. Сприяти адаптації учнів до сучасних вимог вищих навчальних закладів, особливу увагу приділяти розвиваючій меті уроку задля кращої підготовки до зовнішнього незалежного тестування та сучасного життя, вміння використовувати отриманні знання з природничо-математичного циклу в повсякденному житті.
Особливу увагу приділяти творчим здібностям учнів, покращити та урізноманітнити роботу з перспективними учнями, залучати учнів до участі в МАН.
Під час кожного уроку враховувати фізіолого-психологічні особливості учнів різних вікових категорій, раціоналізувати об'єм домашнього завдання.
Розвивати пізнавальний інтерес та творчі здібності при вивченні біології, хімії, фізики, математики шляхом залучення дітей до створення наукових проектів, відео зйомок з предметів.
Розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Останнє оновлення на Понеділок, 23 січня 2017, 10:33 |